صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه
طراحی تولید و نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای و انواع درب فلزی و نرده راه پله
حفاظ بالکن و حفاظ پنجره و درب فلزی و درب فرفورژه و انواع درب پارکینگ و درب حیاط

تلفن دفتر فروش: 021284270

تلفن همراه: 09107500527 (مهندس شکری)


لینک اکانت تلگرام برای دریافت لیست قیمت و مشاوره
https://telegram.me/sfKco
آی دی تلگرام
@sfKco

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دراین پست قصدداریم به بررسی کامل حفاظ شاخ گوزنی وسوالات پیرامون آن  بپردازیم تا باخواندن آن علاوه بر یادگیری اطلاعات کامل راجع به ان،خریدخوبی را پیش رو داشته باشید..پاسخ تمامی سوالات زیررا دراین مقاله خواهید یافت.

 

*حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

*چه مواردی درقیمت آن تاثیرگذار است؟

*آیا حفاظ شاخ گوزنی امنیت رابطور کامل تامین میکند؟

*حفاظ شاخ گوزنی باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

*هر ارزانی بی علت نیست!چرابعضی شرکت ها حفاظ شاخ گوزنی را خیلی ارزان می فروشند؟!

*نحوه درخواست بازدید رایگان چگونه است؟

*چگونه می توانیم حفاظ شاخ گوزنی بخریم؟

*حفاظ های روی دیوار چگونه نصب می شوند؟

*فرق حفاظ شاخ گوزنی وبوته ای در چیست؟

* قیمت حفاظ شاخ گوزنی چقدراست؟

*مشخصات حفاظ روی دیوارتولیدشده در صنایع فلزی کاوه چیست؟

*چرانیاز به حفاظ روی دیوار داریم؟

*نحوه ارسال حفاظ شاخ گوزنی به سایراستان ها چگونه است؟

*زمان تحویل حفاظ شاخ گوزنی چندروزاست؟

*بهترین رنگ برای حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

*حفاظ شاخ گوزنی درچه رنگ هایی تولید می شود؟

*آیاحفاظ شاخ گوزنی مدل های دیگری دارد؟

*آیا نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوارناهموار یاپلکانی امکان پذیراست؟

*ایاحفاظ شاخ گوزنی ضمانت دارد؟

*همکاری بااین مجموعه چگونه است؟

*چگونه می توان لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی را دریافت کرد؟

 

 

 

 

 

*حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

 

***حفاظ شاخ گوزنی ،باالهام از شاخ های گوزن طراحی وساخته شده .این حفاظ نسل جدید حفاظ های روی دیوار می باشد و چایگزین حفاظ های سرنیزه ای ساده شده است. امنیت حفاظ های قدیمی به اصطلاح سرنیزه ای،امروزه رد شده است وحفاظ های شاخ گوزنی ودیگر نمونه های مشابه آن که بامیلگرد ساخته می شوند جایگزین شده اند..حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد های نمره ده بصورت شاخه های اصلی وفرعی کوتاه وبلند که بصورت طولی وعرضی گسترده است تشکیل شده و روی دوبستر میلگردی ویا پروفیلی نصب می شود.

 

 

 

*چه مواردی درقیمت حفاظ شاخ گوزنی  تاثیرگذار است؟

 

***موارد موثر درقیمت حفاظ شاخ گوزنی عبارت است از:ارتفاع،تراکم،عرض حفاظ،جنس رنگ،نوع جوش،بسترکار.

ارتفاع:استاندارد حفاظ های شاخ گوزنی(حفاظ شاخه ای)از 70سانتی متر تا120 سانتی متر می باشد.

تراکم:این مدل از حفاظ دیوار،درسه تراکم 10،8و12تولید می شود.(تراکم حفاظ به معنی تعداد شاخک های فرعی و اصلی موجود درحفاظ می باشد.این سه عدد تعداد شاخه های نوک حفاظ می باشد)برخی از همکاران  تعداد شاخه های پایینی حفاظ را در نظر می گیرند واز سه عدد 20،16و24استفاده می کنند.

عرض:حفاظ شاخ گوزنی در عرض50سانتی مترتا70سانتی متر ساخته می شود.

جنس رنگ:رنگ الکترواستاتیک کوره ای بهترین کیفیت رنگی را دارا می باشد .رنگ روغنی نسبت به این رنگ ارزان تر است و درقیمت حفاظ شاخ گوزنی تاثیر گذار می باشد.

نوع جوش:جوش های گل جوش که بسیاری از شرکت ها هنوز از ان استفاده می کنند بدلیل استفاده از گِل برای جوش ها،بعداز مدتی ریخته وباعث زنگ ردگی محل جوش می شود.جوش استفاده شده در صنایع فلزی کاوه جوش تحت گاز دی اکسید کربن(co2) می باشد که دیگر از گل جوش استفاده نمی شود.همچنین  دورو یایک رو بودن جوش نیز برقیمت حفاظ موثراست.

بستر کار:اگربستر کارپروفیل باشد،قیمت حفاظ افزایش می یابد.(خوده پروفیل ها نیز،دردوسایزمختلف ساخته می شوند)

 

 

 

*آیا حفاظ شاخ گوزنی امنیت رابطور کامل تامین می کند؟

 

***حفاظ شاخ گوزنی از نظر نیروی انتظامی برای حفظ امنیت تایید شده می باشد و به گونه ای ساخته شده است که اگر حفاظ را روی زمین بگذارید امکان رد شدن از روی آن غیر ممکن است ازاین روسارقین کمتر منازلی را برای سرقت انتخاب میکنندکه مجهز به این نوع حفاظ های دیواری است و تلاش برای عبور از این حفاظ ها فقط وفقط سبب اسیب دیدگی خودشان میشود(بدلیل تیز شدن نوک تمامی شاخه ها به روش گیوتینی )

 

 

*حفاظ شاخ گوزنی باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

*هیچ  ارزانی بی علت نیست!چرابعضی شرکت ها حفاظ شاخ گوزنی را خیلی ارزان می فروشند؟!

 

***حفاظ شاخ گوزنی باکیفیت باید بامیلگرد نمره ده(یعنی ده میلیمتر.که بعضی میلگرد 9تا9.5میلیمتررا به عنوان میلگرد 10عرضه می کنند)،وزن استاندارد،رنگ الکترواستاتیک وجوش دوروی تحت گاز باشد.

حتما از فروشنده راجع به قیمت "یک متر حفاظ  شاخ گوزنی"سوال کنید.عده ای سودجو،باکم کردن وزن حفاظ ها وفریب مشتریان بااعلام وزن دومتر از حفاظ ،به دنبال سودبیشترهستند.حتما به فروشنده بگویید که وزن اعلام شده راباباسکول وزن خواهید کرد تاامکان دزدی در وزن به صفربرسد.

 

برخی بارنگ روغنی که نسبت به رتگ الکترواستاتیک 5الی7هزار درهرمترارزان تر است،قصدفریب دارند و میگویند محصول ارزان می فروشیم;درصورتی که این ارزان فروشی بی دلیل نیست!!

 

 

*نحوه درخواست بازدید رایگان چگونه است؟

*چگونه می توانیم حفاظ شاخ گوزنی بخریم؟

 

***برای خرید حفاظ شاخ گوزنی  اگرساکن تهران،اطراف تهران ویاکرج هستید،می توانید ازخدمات بازدید رایگان ما استفاده کنید واگر درشهردیگری هستید،میتوانید باتماس باشرکت وصحبت بابخش مشاوره،اموزش نحوه اندازه گیری پروژه خودراببینید.

برای درخواست بازدید رایگان 2روش وجود دارد.

 

1.تماس با شرکت با شماره 02147620260 

ادرس پروژه ویک شماره دردسترس به پاسخگوی شرکت اعلام میکنید.کارشناسان بازدید،برای هماهنی بیشتر،روز قبل از مراجعه تماس خواهند گرفت.

2.مراجعه به سایت  اصلی  وثبت درقسمت بازدید رایگان  بااعلام مترازحدودی،ادرس و شماره تلفن.

سایت : www.sfkaveh.com

 

 

*چگونه می توانیم حفاظ شاخ گوزنی بخریم؟

 

 

***برای خرید:بعد از بازدید ویا اعلام متراژ  کار در پروژه های شهر های دیگر وانتخاب نوع کالای درخواستی،پیش فاکتوری برای شماارسال خواهد شد وپس از تایید وپرداخت 40درصد از صورت حساب،شروع به ساخت سفارش شما می شود و بعد از 3الی4روز کاری حفاظ آماده نصب ویاارسال می شود.

 

 

*حفاظ های روی دیوار چگونه نصب می شوند؟

 

***نحوه نصب حفاظ های روی دیوار بسته به بستر کار به سه دسته اصلی تقسیم می شوند.

 

1.نصب حفاظ برروی دیوارهایی بابستر سنگی:

معمولا 87درصد نصب ها ازاین مدل هستند.دراین روش سوراخ هایی به عمق 5الی10سانتی متر بافاصله 1.5متر از یکدیگر سپس  میخ هایی درون این سوراخ ها کوبیده می شود. در واقع برای نصب حفاظ ها اتصال میلگرد ها باید روی نقاطی باشد که استحکام بالایی را  دارا می باشند. (در این روش این  اتصال با دیوار سنگی  صورت می گیرد) میخ ها بین دو میلگرد طولی که درواقع بیس حفاظ را تشکیل می دهند و از دو میلگرد طولی که موازی هم هستند  و بافاصله 5 سانتی متر از یکدیگر شکل گرفته قرار می گیرندو با وصله ای به طول مینیمم8 سانتی  متر که به صورت افقی روی حفاظ قرار می گیرد، میخ ها و حفاظ شاخ گوزنی(یا حفاظ بوته ای )به یکدیگر متصل شده و بر روی دیوار بطورکامل محکم می شوند.

 حفاظ شاخ گوزنی

2.نصب حفاظ برروی دیوارهایی بابستر فلزی:

10درصد از نصب ها،روی بستر فلزی می باشد .در این روش با توجه به ضخامت درپوش(بستر) فلزی روش نصب متفاوت است  برای درپوش های  فلزی که ضخامت ضخامت بیش از 1 میلیمتر  دارند می توان مستقیما حفاظ را بر روی درپوش نصب کرد اما اگر این  ضخامت درپوش کمتر از 1 میلیمتر باشد جهت استحکام کافی باید حفاظ به دیوار زیر درپوش چفت شود.اگر بستر درب فلزی است،می توان بانصب پروفیل اینکاررا انجام داد.

 حفاظ شاخ گوزنی استادیوم

3.نصب حفاظ با بستر های خاص

در برخی از موارد دیوار محوطه نه  دیوار سنگی است  نه فلزی بلکه از متریال های  فرعی  دیگری مانند کامپوزیت استفاده شده است. درچنین  مواقعی از یک سوء  خلاقیت هایی که کارشناس مربوطه  برای نصب در نظر دارد در اینکه حفاظ خیلی خوب نصب شود و یا خیلی افتضاح  تاثیر گذار است و از سوی دیگر شرایط طبیعی  موجود مثلا پستی و بلندی های دیوار(دیوار های پلکانی یا غیرممتد و...) یا اینکه چه نقاط اتصال محکمی برای اتصال حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای وجود دارد و از این قبیل موارد که بر نحوه نصب تاثیر گذار است.

اما همانطور که قبلا نیز اشاره شد بصورت کلی حفاظ باید دارای پایه  یا بیس  قوی و مستحکم باشد. درواقع می توان گفت روش نصب در چنین مواقعی تقریبا شبیه به مواقعی است که درپوش فلزی و ضخامت آن کمتر از 1 میلیمتر می باشد..

(برای علاقه مندان به یادگیری کامل روش های نصب توصیه می شود که پست های پیشین تهیه شده را مطالعه فرمایند)

برای مطالعه اموزش روش های نصب،روی پست یک تاچهار کلیک کنید.

 

  پست اول  ،  پست دوم  ،  پست سوم  ،  پست چهارم   ،  پست پنجم

 

 

 

*فرق حفاظ شاخ گوزنی وبوته ای در چیست؟

 

***تفاوت حفاظ شاخ گوزنی وبوته ای:

 

بطور مختصر ومفید،حفاظ بوته ای باالهام از بوته های خارطراحی شده است ومانند آن ازشاخه های غیر منظم تشکیل شده 

اما حفاظ شاخ گوزنی باالهام از شاخ های گوزن طراحی شده ودارای الگوریتم ونظم تکرار شونده می باشد.

 ازلحاظ قیمت حفاظ بوته ای از حفاظ شاخ گوزنی اندکی گران تر می باشد.

برای مطالعه مقاله  جامع تفاوت ها،اینجا کلیک کنید 

 

 

 

* قیمت حفاظ شاخ گوزنی چقدراست؟

 

*** قیمت حفاظ شاخ گوزنی از 25000تا125000 تومان  بسته به ارتفاع و تراکم ودیگر موارد گفته شده،متفاوت است.

 

 

*مشخصات حفاظ روی دیوارتولیدشده در صنایع فلزی کاوه چیست؟

***صنایع فلزی کاوه،همواره به دنبال حفظ رضایت مشتری بوده است ازاین رو سعی مجموعه بر عرضه  حفاظ هایی بابهترین کیفیت  می باشد تا جایگاه  ما با کیفیت کارهایمان  نمایان شود.همچنین برای حفظ قانون مشتری مداری،این مجموعه حفاظ های باقیمت های پایین تر نیز عرضه می کند(بارنگ روغنی،جوش یک رو وازقبیل موارد) .کارشناسان درتمامی مراحل ،از تولید تابارگیری ونصب ،تمامی استاندارد های مورد نیاز را مورد بررسی قرار می دهند تا محصولی باکیفیت وبابهترین نصب دراختیار مشتریان قرار گیرد.

 

 

 

*چرانیاز به حفاظ روی دیوار داریم؟

 

***برای حفظ امنیت منازل،باغ ها و هر مکانی که امکان سرقت در آن وجوددارد ،حفاظ های دیواردیوار لازم اند.درصدبالایی از پروژه های انجام شده توسط  تولیدکنندگان حفاظ،برای افرادی بود که پس از سرقت از منازل آن ها بفکر چاره افتاده بودند.پس بهتر است برای پیشگیری ازاین اتفاق تلخ،اقدام به ایمن سازی منازل خودبنماییم .

 

 

*نحوه ارسال حفاظ شاخ گوزنی به سایراستان ها چگونه است؟

***در صورتی که در یکی  استان های زنجان، سیستان و بلوچستان، مازندران، کهکیلویه و بویر احمد، خوزستان، بندر عباس و یا قشم اقامت دارید م یتوانید با نمایندگی های صنایع فلزی کاوه، در استان های فوق مرتبط شوید در غیر این صورت به صورت مستقیم از کارخانه مطابق با روال معمول اقدام به خریدخفاظ شاخ گوزنی نمایید

 

 

. * زمان تحویل حفاظ شاخ گوزنی چندروزاست؟

 

***پس از تایید پیش فاکتور توسط کارفرما وپرداخت 40درصد از کل خرید،ساخت حفاظ شروع وحداکثر تا3الی 4روز کاری،بدست خریدار می رسد.

 

 

 حفاظ شاخ گوزنی اماده بارگیری


شاخه های اماده شده حفاظ شاخ گوزنی،اماده ارسال برای مشتری

*بهترین رنگ برای حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

 

***بهترین نوع رنگ برای حفاظ ها وتمام تولبدات فلزی که درمعرض اکسیژن هستند،رنگ الکرواستاتیک کوره ای می باشد. پوشش دهی رنگ های استاتیک چندبرابر رنگ های روغنی می باشد.رنگ های روغنی بوسیله پیستوله پاشیده می شوند وبهمین دلیل ممکن است قسمتهای دوراز دسترس بخوبی رنگ نشوند.اما رنگ استاتیک بدلیل استفاده از رنگ پودری که باشارژالکترواستاتیک به خورد حفاظ می رود وسپس بادمای بالا ذاخل کوره قرار میگیرد ، درنتبجه پوشش دهندگی بطور کامل انجام می پذیرد

(راجع به نحوه رنگ کاری بروش الکترواستاتیک کوره ای بطور کامل  توضیح داده شده.برای مطالعه مقاله فوق،اینجاکلیک کنید)

حفاظ شاخ گوزنی که از جنس آهن است بدلیل ترکیب بااکسیژن هوا درصددزنگ زدگی می باشد.ازاین رو اگر رنگ مورد استفاده روی آن کیفیت کافی را نداشته باشد ممکن است بعد از مدتی رنگ کنده شده و باعث زنگ زدگی وازبین رفتن زیبایی حفاظ شود.همچنین هنگام بارش باران،زنگ اهن درقسمت هایی که رنگ کنده شده به کل حفاظ پخش می شود ویک چهره نازیبا بوجود می اید.

 

 

 

*حفاظ شاخ گوزنی درچه رنگ هایی تولید می شود؟

 

***حفاظ شاخ  گوزنی به دلخواه مشتری ودرتمام رنگ های موجود،رنگ آمیزی می شوند.مشتریان می توانند بسته به رنگ نمای ساختمان،رنگ درب های ورودی،رنگ سنگ دیوارو.. حفاظ را هماهنگ با رنگ های پیرامون آن انتخاب نمایند.

پرطرفدارین ترین رنگ ها به شرح زیر اند:

مشکی براق ومات،سفید،شیری،قهوه ای تیره و روشن(تنالیته های مختلف ازرنگ قهوه ای )و طلایی.

 

 

 

 

*آیاحفاظ شاخ گوزنی مدل های دیگری دارد؟

 

***پاسخ این سوال درواقع یک اشتباه متداول بین مردم و حتی برخی فروشندگان است.

درواقع امروزه حفاظ های روی دیوار دارای مدل های گوناگونی هستند که یکی از ان ها حفاظ شاخ گوزنی است.بااین وجود بدلیل اینکه حفاظ شاخ گوزنی اولین مدل ارائه شده از نسل جدید حفاظ های روی دیوار می باشد،اکثر مردم حفاظ ای دیگررا زیرمجموعه ای ازاین حفاظ می دانند وحتی برخی حفاظ بوته ای را بصورت"حفاظ شاخ گوزنی مدل یوته ای" می خوانند.

بطور کلی انواع حفاظ های دیواری عبارت اند از: حفاظ شاخ گوزنی،حفاظ بوته ای،حفاظ آبشاری،حفاظ اف شکل،حفاظ سرنیزه ای،حفاظ سرنیزه ای مدرن(طراحی این حفاظ  به دست طراحان مجموعه صنایع فلزی کاوه موجود می باشد ) حفاظ درختی،حفاظ خوشه ای،حفاظ لیلیوم،حفاظ لاله ای،حفاظ نیزاری،حفاظ شعله ای،حفاظ ترکیبی و حفاظ ستاره ای.

حفاظ شعله ای

حفاظ شعله ای 

حفاظ نیزاری

حفاظ نیزاری 

حفاظ سرنیزه ای مدرن

 حفاظ سرنیزه ای مدرن

حفاظ ستاره ای

حفاظ ستاره ای 

حفاظ درختی

حفاظ درختی 

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم 

حفاظ خوشه ای

حفاظ خوشه ای

حفاظ ترکیبی

حفاظ ترکیبی 

راجع به هر14نوع معرفی شده درمقالات پیشین بطور کامل صحبت شده و ازلحاظ شکل،حنس،ارتفاع،تراکم و قسمت بطور کامل ومفصل توضیح اورده شده است.(برای مطالعه مقاله،اینجاکلیک کنید)

 

 

 

*آیا نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوارناهموار یاپلکانی امکان پذیراست؟

 

***دیوارهایی که یکنواخت نیستند ویابه عبارتی دیوار لغاز می باشند و یاحالت پلکانی دارند،روش نصب متفاوتی را می طلبند.

اگر دیوارها دارای لغاز باشند(یعنی قسمت هایی ازدیوار باریتم مشخص ارتفاع کمتری داشته باشند باشاسی کشی روی لغاز ها می توان اقدام به نصب حفاظ شاخ گوزنی کرد.همچنین می توان باانتخاب حفاظ شاخ گوزنی در دوارتفاعریا،یکی برای قسمت های بالایی دیوار ویکی باری لغاز ها،این اخبلاف ارتفاع را جبران کرد.(البته باید درنظر بگیرید که کدام یک برای شما مقرون به صرفه تر است)

 نصب حفاظ روی لقاز دیوار

نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوارلغازی که اختلاف ارتفاع با انتخاب حفاظ شاخ گوزنی در 2ارتفاع جبران شده است

نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوارلغاز بااستفاده از شاسی کشی(نمونه شاسی کشی بارنگ ابی نمایش داده شده)

اگر دیوار پلکانی است: دراین حالت سارقین دقیقا ازبین اختلاف ارتفاع دوپله به عنوان پلی برای عبور استفاده می کنند، پس برای جلوگیری ازاینکار دوروش داریم.1: باید حفاظ هایی درچندین ارتفاع تهیه  کرده و در قسمت های پایینی پله ها،حفاظ های مرتفع تر را نصب کنیم.

 

2:اگرهزینه کافی برای اینکاررا ندارید،می توانید حداقل  پله ای وبصورت شیب دار کار کنید.

 نصب حفاظ روی دیوار پلکانی

نصب حفاظ شاخ گوزنی درارتفاع های مختلف روی دیوار پلکانی

نصب حفاظ روی دیوار پلکانی

 نصب حفاظ روی دیوار پلکانی بوسیله ایجاد شیب

*آیاحفاظ شاخ گوزنی ضمانت دارد؟

 

***حفاظ هاوسایر محصولات تولید شده درشرکت صنایع فلزی کاوه بابهترین کیفیت وبااستفاده از مرغوب ترین قطعات ساخته می شود . این مجموعه باارائه بهترین کار بدنبال جلب رضایت مشتری می باشد ازاین رو  ضامن کیفیت کالای خود وهمچنین کیفیت  فرایندهای نصب آن است.

 

 

*همکاری بااین مجموعه چگونه است؟

 

***اگر درشهردیگری ساکن هستیدو قصددارید به عنوان یکی از نمایندگی های این شرکت فعالیت داشته باشید(افرادی که نصاب حفاظ می باشندویادرکارخرید وفروش آهن وحفاظ اند)،کافیست باشماره ای شرکت تماس گرفته واعلام آمادگی نمایید.پس از بررسی های لازم،قرار داد ازسوی مجموعه صنایع فلزی کاوه بسته خواهد شد.

 021-47-620-260خط ویژه

 

 

*چگونه می توان لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی را دریافت کرد؟

 

***همواره می توانید باارسال پیام از طریق اس ام اس ،تلگرام و یاتماس باشماره های زیر،لیستی از جدیدترین قیمت های محصولات دریافت نمایید

 

 0912-093-93-38

 0914-78-70-472 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۳۰
sadat GH

انواع حفاظ روی دیوار

انواع حفاظ شاخ گوزنی

تصاویرحفاظ شاخ گوزنی

جنس حفاظ روی دیوار

حصاردیوار

حصاردیواری

حفاظ آبشاری

حفاظ بوته ای

حفاظ خاری

حفاظ دیوار

حفاظ دیواری

حفاظ روی دیوار

حفاظ سرنیزه ای مدرن

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی باکیفیت

حفاظ شاخ گوزنی صنایع فلزی کاوه

حفاظ شاخ گوزنی کاوه

حفاظ شاخه گوزنی

حفاظ فلزی شاخ گوزنی

حفاظ فولادی دیواری

حفاظ لاله ای

حفاظ لیلیوم

حفاظ منزل

حفاظ نیزه ای

ضمانت حفاظ شاخ گوزنی

عکس حفاظ بوته ای

عکس های حفاظ شاخ گوزنی

فرق بوته ای وشاخ گوزنی

فرق حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

فرق حفاظ بوته ای وشاخ گوزنی

قیمت حفاظ بوته ای

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی درتهران

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی

مدل های حفاظ شاخ گوزنی

میلگردمورد استفاده حفاظ شاخ گوزنی

نرده آهنی روی دیوار

نرده روی دیوار

نصب حفاظ روی دیوارلغاز

نصب حفاظ روی دیوارلقاز

نصب حفاظ روی دیوارناهم سطح

نصب حفاظ شاخ گوزنی

کاتالوگ تصاویرحفاظ شاخ گوزنی

گالری عکس

نظرات  (۱)

ممنون از پست بی نظیرتون.اطلاعات جامع وکاملی رو منتقل کردید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">