صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه
طراحی تولید و نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای و انواع درب فلزی و نرده راه پله
حفاظ بالکن و حفاظ پنجره و درب فلزی و درب فرفورژه و انواع درب پارکینگ و درب حیاط

تلفن دفتر فروش: 021284270

تلفن همراه: 09107500527 (مهندس شکری)


لینک اکانت تلگرام برای دریافت لیست قیمت و مشاوره
https://telegram.me/sfKco
آی دی تلگرام
@sfKco

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

حفاظ شاخ گوزنی معروفترین حفاظ

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۰، ۰۳:۳۲ ب.ظ

با توجه به وجود سامانه های امنیتی متنوع در بازار امروز از قبیل حفاظ شاخ گوزنی (Deer antler guard) و سامانه های امنیتی درب و پنجره های ساختمان، دوربین مدار بسته و غیره همچنان وجود مانع فیزیکی آن هم بر روی خارجی ترین لبه ساختمان یعنی دیوار محوطه ضروری به نظر می رسد،

قطعا مهم ترین انگیزه استفاده از حفاظ روی دیوار برقراری امنیت بوده که این وظیفه بعد از سال ها به عهده نسل اول آن سیم های خاردار، نسل دوم آن حفاظ های سرنیزه ای و هم اکنون نسل سوم آن حفاظ شاخ گوزنی است.

حفاظ شاخ گوزنی مشکی

در حال حاضر ایمن ترین حفاظ در بازار ایران نرده شاخ گوزنی بوده که در ارتفاع ها، تراکم های طولی و عرضی و همینطور نحوه رنگ آمیزی و جوشکاری مختلف ارایه می گردد.

صنایع فلزی کاوه با توان تولید 8500 متر در ماه بصورت میانگین از بزرگترین های بازار به شمار می رود. این محصول در ارتفاع 30  الی 140 سانتی‌متر تولید می شود، هر ارتفاع نیز در تراکم طولی ۸،۱۰،۱۲ و تراکم عرضی ۶ و ۵ عرضه می گردد. این نوع از حفاظ روی دیوار به صورت الکترواستاتیک (کوره ای) و پیستوله ای ( روغنی) رنگ آمیزی شده و میتوان با استفاده از جوش CO2 یا الکترود جوشکاری شود.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب حفاظ روی دیوار بوده که در ادامه به صورت مفصل تشریح شده است، اما بصورت کلی بازه قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی در بازار تهران بسته به ارتفاع، تراکم، کیفیت رنگ و … در تهران از 168 هزار تا 657 هزار تومان می باشد، قیمت این مدل حفاظ در اکثر شهرستان ها در حال حاضر به دلیل نبود تولید کننده با توجه به فاصله از استان تهران تعیین می شود و هرچه از تهران دورتر شویم به علت افزایش هزینه حمل و نقل قیمت تمام شده حفاظ بیشتر می شود.

مدل های متنوعی امروزه در بازار وجود داشته که همگی به نوعی زیر مجموعه ای از حفاظ شاخ گوزنی می باشند مانند حفاظ آبشاری، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزاری، حفاظ اف، حفاظ سرنیزه ای مدرن، حفاظ شعله ای، حفاظ ستاره ای و غیره. البته می توان گفت تمام مدل های موجود در بازار از نظر امنیتی تقریبا در یک سطح می باشند و دلیل به وجود آمدن مدل های مختلف بیشتر مربوط به بحث سلیقه و زیبایی بوده تا بتوان سلیقه های مختلف را پوشش داد.

روش های نصب حفاظ شاخ گوزنی مختلف بوده که در همین وب سایت تحت عنوان روش های نصب حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای در اختیار تمام مخاطبان قرار داده شده است.

صنایع فلزی کاوه همواره در تلاش است تا با خلاقیت و تکنیک های ساخت پیشرفته و طرح های مختلف احساس خوب امنیت را برای مردمان این مرز و بوم فراهم کرده تا اولین گام برای پیشرفت سرزمین را برداشته  باشیم.

برای عضویت در کانال تلگرام صنایع فلزی کاوه اینجا کلیک کنید.

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

بهتر است بحث درباره قیمت حفاظ شاخ گوزنی را با این نکته شروع کنیم که اساساً بهاء، نرخ و یا ارزش هر چیزی بسته به اینکه آن کالا یا شیء چه نیازی را به چه شکلی از ما مرتفع می سازد، تعیین می گردد. بدون شک برقراری امنیت انگیزه اصلی برای استفاده از حفاظ است.

گاهی اوقات حفاظت از مال و جان، گاهی حفاظت از حریم خانواده، کشور و یا موارد دیگر مد نظر می باشد. معنا و ظرفیت های واژه «حفاظ» بسیار است و سخن گفتن درباره آن بیرون از حوصله این نوشتار.
تنوع فراوان در قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی موجب شد که درباره این موضوع و فاکتورهای موثر بر قیمت، نوشتاری تنظیم نماییم. هنگام خرید خریدار باید برای تصمیم گیری بهتر عواملی را مد نظر داشته باشد، طبق بررسی های انجام شده از سوی صنایع فلزی کاوه مشخص شد که 4 عامل بیشترین اهمیت را برای خریدار دارد که بررسی آنها خواهیم پرداخت.
این عوامل عبارت اند از کارایی، زیبایی، کیفیت و قیمت. باید دقت داشت که هیچ کدام از این چهار عامل جدا از هم نیستند بلکه وابسته به یکدیگر هستند.

همۀ عالم مهبط کارایی، زیبایی، کیفیت و هزینه آن است. در هیچ لحظه ای نمی توان آنها را از یکدیگر تفکیک کرد و گفت کی کارایی و یا کی زیبایی و……. اگر گاهی این عوامل را جدا گانه به زبان می آوریم برای فهم بیشتر است و ما آنها را اعتباراً از یکدیگر تفکیک کرده ایم. پس می توان گفت عواملی که بر هزینه حفاظ شاخ گوزنی تاثیر می گذارند کارایی، زیبایی و کیفیت می باشند.

 کارایی نرده شاخ گوزنی:

برقراری امنیت وظیفه اصلی حفاظ است. نوع طراحی، ارتفاع، عرض، تراکم این نرده ها موثر در کارایی آن است به طور مثال از نظر نوع طراحی، حفاظ شاخ گوزنی بسیار بازدارنده تر از حفاظ های سرنیزه ای می باشد. و دلایل متعددی نیز برای این نتیجه گیری وجود دارد از جمله اینکه شروع بازدارندگیِ نرده شاخ گوزنی از روی سطح دیوار شروع می شود اما شروع بازدارندگی در نرده سرنیزه ای از ارتفاع حدوداً یک متر به بالا صورت می گیرد. همین طور عرض حفاظ تاثیر بسیاری در برقراری امنیت ایفا می کند بدین صورت که اجازه حرکت کردن برروی دیوار را از سارقین سلب می نماید، قطعا با افزایش ارتفاع و تراکم حفاظ نیز ضریب امنیت حفاظ افزایش پیدا می کند.
با افزایش پارامتر های ذکر شده برای کارایی ضریب امنیت نیز افزایش پیدا می کند. همانطور که اشاره شد کارایی، زیبایی، کیفیت و قیمت حفاظ شاخ گوزنی عواملی وابسته به یکدیگراند. لذا می توان انتظار داشت با افزایش این فاکتور هزینه حفاظ شاخ گوزنی نیز افزایش پیدا کند.

حفاظ شاخ گوزنی رنگ کوره ای

 

زیبایی نرده شاخ گوزنی

زیبایی نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی است به طور مثال مدل های جدیدترِ حفاظ لیلیوم یا حفاظ لاله ای از نظر زیبایی رتبه بالاتری را نسبت به نرده شاخ گوزنی به خود اختصاص می دهند. از طرفی حفاظ لیلیوم حفاظی است که به صورت دو رنگ، رنگ آمیزی می گردد همین امر موجب می شود قیمت حفاظ افزایش یابد. اما به طور کل زیبایی فاکتوری است که مورد توجه اکثریت قرار می گیرد مانند لباس که علاوه بر جنبه حفاظتی به جنبه زیبایی آن نیز بسیار توجه می شود.

کیفیت حفاظ شاخ گوزنی

عامل بسیار تاثیر گذار در قیمت انواع حفاظ و بخصوص حفاظ شاخ گوزنی است. کیفیت به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان از جمله به نوع رنگ و جنس آن، نحوه رنگ آمیزی، نوع جوش، نحوه جوش کاری، میزان مهارت پرسنل، چگونگی خط تولید و … اشاره کرد.
متاسفانه استانداردی در اختیار تولید کنندگان حفاظ نیست که بتوانند مطابق با آن استاندارد تولید نمایند، که البته این استاندارد بایستی توسط متخصصین داخلی تنظیم گردد. به طور مثال شرکت خودروسازی الف در ایران هرگز نمی تواند مطابق با استاندارد کشور آلمان اتومبیل تولید کند چرا که در کشور آلمان اصلا مسیری به اندازه شمال تا جنوب یا شرق تا غرب ایران وجود ندارد. اصلا اقلیم دو کشور کاملا متفاوت است و حرارت جاده های ایران با آنجا فرق می کند.
اما به طور کل می توان گفت صنایع فلزی کاوه و تمام همکاران تولید کننده به طور مشترک ایمان دارند که مثلا جوش CO2 مرغوب تر از جوش معمولی (الکترودی) است. یا رنگ آمیزی به روش الکترواستاتیک دارای کیفیت بالاتری نسبت به اکثر روش های رنگ آمیزی است و مواردی از این قبیل که بدون شک تاثیر گذار بر قیمت نرده شاخ گوزنی می باشند.
لذا صنایع فلزی کاوه وظیفه خود می داند که با توجه به کارآیی، زیبایی، کیفیت و قیمت حفاظ شاخ گوزنی روند تولید را برنامه ریزی نماید.
قیمت نرده شاخ گوزنی به صورت تقریبی در سایر شهرستان ها در مقاله های بعدی عنوان خواهد شد.

همواره می توانید برای اطلاع از قیمت حفاظ شاخ گوزنی با شماره 021284270 تماس بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">