صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه
طراحی تولید و نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای و انواع درب فلزی و نرده راه پله
حفاظ بالکن و حفاظ پنجره و درب فلزی و درب فرفورژه و انواع درب پارکینگ و درب حیاط

تلفن دفتر فروش: 021284270

تلفن همراه: 09107500527 (مهندس شکری)


لینک اکانت تلگرام برای دریافت لیست قیمت و مشاوره
https://telegram.me/sfKco
آی دی تلگرام
@sfKco

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

درب آکاردئونی، درب ایده آل برای آپارتمان های مسکونی و تجاری

 درب آکاردئونی بزرگ

 

   درب های آکاردئونی، مجهز به سیستم سخت افزاری قفل و لولا، منحصر به فرد، جذابیت و زیبایی و امنیت را برای شما به ارمغان می آورد.

  همگام با پیشرفت فناوری های حوزه ساختمان و مصالح ساختمانی، محصولات متنوعی طراحی شده و روانه بازار می گردد. در این میان شرکت های مرتبط با این حوزه، سعی بر آن دارند تا بهترین و مرغوب ترین کالاها را به مشتریان ارائه دهند.

  یکی از انواع محصولات ساختمانی، که البته می توان گفت در دسته دکوراسیون ساختمانی هم قرار دارد، درب ها و حافظ های آکاردئونی است. محصولات آکاردئونی، از محصولات پرطرف دار و جذاب صنعت دکوراسیون و ساختمان هستند. ویژگی برجسته این محصولات، ایمنی بالای آن هاست.

  اجازه دهید در ابتدا نگاهی اجمالی به این دو محصول جدید داشته باشیم. درب های آکاردئونی، درب هایی هستند که از جنس های مختلف آهنی، چوبی و پلیمری (پی وی سی)، ساخته می شوند. اسکلت این درب ها شامل چهارچوب اصلی، دو ریل فلزی در بخش بالا و پایین چهارچوب، میله های داخلی درب (عمودی – افقی - مورب) و یک پایه چرخ دار متحرک در قسمت پایینی است. پایه چرخ دار، برای توازن درب در هنگام کاربری در نظر گرفته شده است.

  طرز قرار گرفتن میله های افقی، عمودی و مورب به صورتی است که حداکثر فضای داخل چهارچوب اصلی را پر می کند و در عین حال، ظاهری پنجره ای شکل به درب می دهد.

  درب های آکاردئونی، در دو مدل تک لنگه و دو لنگه موجود هستند. درب آکاردئونی تک لنگه، دربی است که به یک جهت باز و بسته می شود. این درب، بیشتر برای منازل مسکونی و اداری که فضای درب اصلی ساختمان کم است، کاربرد دارد. قفل درب های تک لنگه، در یک طرف سازه قرار دارد.

 

   درب آکاردئونی دو لنگه، دربی است که به سمت طرفین باز و بسته می شود. این نوع درب ها، برای ساختمان های صنعتی و مواردی که درب اصلی فضای بزرگتری دارد، و نوع تک لنگه برای آن مناسب نیست، گزینه بسیار خوبی است. برخلاف نوع تک لنگه، قفل این نوع درب ها، در وسط نصب می شود.

  درب های آکاردئونی در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می شوند. دو طرح پنجره ای و مشبک، بیشترین بازار خرید را به خود اختصاص داده است. هر چه تعداد شبکه های داخلی چهارچوب کمتر باشد، وزن درب آکاردئونی کمتر خواهد بود. قفل دربهای آکاردئونی به گونه ای طراحی شده اند که حداکثر ایمنی را داشته باشند.

  برای رنگ آمیزی درب های آکاردئونی، از رنگ های کوره ای الکترواساتیک با بهترین کیفیت استفاده می شود. در واقع همین تنوع رنگ و طرح، به زیبایی نمای بیرونی ساختمان، کمک می کند.

 

 

 

 

در صنعت، درب های آکاردئونی، معمولاً در اندازه های زیر تولید می شوند:

  • درب آکاردئونی سایز 210*105
  • درب آکاردئونی سایز 212*108
  • درب آکاردئونی سایز 218*100

 

درب آکاردئونی سایز 210*218

 

  در مورد حفاظ های آکاردئونی می توان گفت، حفاظ هایی هستند بیشتر که در مدل های کرکره ای وجود دارند و اغلب برای محافظت از مغازه ها و مراکز تجاری و مشاغل صنعتی استافده می شود. این نوع حفاظ ها مانند درب های آکاردئونی، ایمنی محل را تضمین می کند.

  ساختار کلی حفاظ ها مانند درب آکاردئونی است با این تفاوت که کرکره ها به صورت یکنواخت با ظاهر صفحه ای هستند. این مدل حفاظ را در مغازه های سطح شهر به وفور مشاهده می کنید.

 

  در این قسمت جا دارد به شرح محصولی بپردازیم که بسیار به حفاظ  آکاردئونی شبیه است. این محصول، پارتیشن آکاردئونی نام دارد که به صورت درب های کشویی و در جنس های مختلف از جمله، آلومینیوم، پی وی سی، ام دی اف و چرمی تولید می شود.

  پارتیشن آکاردئونی، جهت تفکیک و یا مجزا نمودن دو بخش از یک فضای واحد، به کار می رود. به طور نمونه، فضای بزرگ با متراژ 200 مترمربع، توسط این پارتیشن ها میتواند به بخش های کوچکتری تقسیم بندی شود.

  این نوع متریال بیشتر در محیطهای اداری، پارکینگ های مسکونی، ورزشگاه ها، رستوران ها، بیمارستان ها و کارخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.این حفاظ ها، سبک، متحرک، قبلیت نصب آسان، سهولت در جابه جایی و قابلیت شستشو دارند.

 

کاربرد های درب آکاردئونی:

به واسطه ایمنی بالای این درب ها، صاحبان مشاغل و منازل، تمایل دارند این محصول را برای آپارتمان یا مغازه خود خریداری کنند. در ادامه با برخی از کاربرد های این درب ها آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

 

انواع کاربرد درب آکاردئونی:

  1. نصب برای آپارتمان های مسکونی
  2. نصب برای مراکز تجاری و اداری

 

کاربرد حفاظ آکاردئونی:

  1. حفاظ پنجره ویلاها – منزل مسکونی
  2. حفاظ فروشگاه
  3. حفاظ پارکینگ تجاری – مسکونی

 

مزایای درب های آکاردئونی:

  • روان بودن حرکت درب، هنگام باز و بسته شدن
  • اشغال فضای کم در هنگام نصب و کاربری
  • مناسب برای فضاهای محدود و کوچک
  • نصب آسان
  • خط تولید ساده (حداقل عملیات جوشکاری برای ساخت درب)
  • طراحی ایده آل و جذاب
  • تفکیک مدل به صورت متحرک و ثابت
  • امکان نصب حفاظ بر روی سقف
  • قابلیت حمل به مکان های دیگر
  • تنوع در طرح و رنگ (مشکی – طوسی – قهوه ای سوخته – سفید – سفید، نقره ای و ...)
  • ضریب اطمینان بالاتر از همتای غیر صنعتی خود (درب غیر صنعتی، منظور، نوع درب های دست ساز موجود در بازار است)
  • قابلیت تولید رنگ و طرح مطابق با سلیقه خریدار
  • طراحی ویژه و ایمنی بالای قفل ها
  • قابلیت تولید شبکه های داخلی درب ها به صورت تک جداره و دوجداره
  • استفاده از پوشش ضد زنگ و خوردگی
  • کم صدا در هنگام باز و بسته شدن درب و حفاظ
  • سهولت بازرسی برای تشخیص نقص های احتمالی
  • تعویض آسان قفل ها
  • تجهیزات ساده ( ریل – بلبرینگ – چرخ – لولا)
  • گارانتی و خدمات پس از فروش محصول

 

برخی نکات ساده در مورد حفاظ ها و درب های آکاردئونی:

  در هنگام خرید درب و حفاظ آکاردئونی، چند نکته حائز اهمیت است. جنس درب ها نباید از آهن و یا فلزات بازیافتی و ضایعاتی باشد، زیرا به شدت از کیفیت و ایمنی کار می کاهد.

  از لحاظ نوع کاربری، حتما مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. معمولاً مدل هایی که شبکه های متراکم تر دارند برای آپارتمان های مسکونی مناسبترند.

  دربی که انتخاب می کنید حتما ریل های روان داشته باشد و از ایمن بودن قفل های آن اطمینان حاصل نمایید. سخن آخر اینکه، از تولید کننده، در مورد جزئیات خدمات پس از فروش محصول آگاهی یابید.

کسب اطلاعات بیشتر در وب سایت ما :http://kaveh-company.com

 5 عدد درب آکاردئونی مشکی

حفاظ آکاردئونی رنگ سفید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">