صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه
طراحی تولید و نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای و انواع درب فلزی و نرده راه پله
حفاظ بالکن و حفاظ پنجره و درب فلزی و درب فرفورژه و انواع درب پارکینگ و درب حیاط

تلفن دفتر فروش: 021284270

تلفن همراه: 09107500527 (مهندس شکری)


لینک اکانت تلگرام برای دریافت لیست قیمت و مشاوره
https://telegram.me/sfKco
آی دی تلگرام
@sfKco

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

درب فلزی و مدل های جدید آن

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۰، ۰۴:۰۳ ب.ظ

درب فلزی (Iron door) یکی از انواع درب‌های پر کاربرد در ساختمان‌ها و محوطه‌های مختلف می‌باشد. این درب همان‌طور که از نامش پیداست از فلز (اغلب آهن) ساخته می‌شود. در این مقاله قصد داریم به بحث و بررسی در خصوص درب فلزی و قیمت بپردازیم. از آن‌جا که امروزه درب به عنوان یکی از المان‌های اساسی در معماری ساختمان شناخته می‌شود، موضوع را از جهت‌های مختلفی مورد توجه قرار می‌دهیم.

خواهید دید که این درب‌ها چه ویژگی‌هایی داشته و انواع مختلف آن‌ها را خواهید شناخت. اگر قصد انتخاب نوع درب برای ورودی محوطه‌ی خانه، حیاط یا ورودی ساختمان را دارید، بهتر است درب فلزی را به عنوان یکی از انتخاب‌های بسیار مناسب، بشناسید. برای اطلاع از آخرین قیمت درب فلزی و آهنی تماس بگیرید.

مدل درب فلزی ورودی ساختمان

ویژگی‌های درب فلزی

استفاده از فلز به ویژه در ساخت بخش‌های مختلف خانه و ساختمان رواج فراوانی دارد. از این رو این ماده یکی از انتخاب‌های مناسب برای ساخت درب‌های ورود می‌باشد. علت این امر وجود ویژگی‌های مختلف فیزیکی مناسب برای این منظور می‌باشد. در ادامه قصد داریم ویژگی‌های این نوع درب را از نظر بگذرانیم. با همراه باشید.

درب فلزی محکم؛ امنیت بالا

یکی از مقوله‌های بسیار مهم در ساخت‌وساز ساختمان‌ها، توجه به امنیت می‌باشد. امنیت در حقیقت زمانی ایجاد می‌شود که امکان هیچ گونه تعرضی به محیط خانه و ساختمان وجود نداشته باشد. برای فراهم آوردن امنیت پارامترهای مختلفی را می‌توان رعایت کرد. از جمله‌ی این موارد که بی‌شک به خوبی با آن‌ها آشنا هستید می‌توان به استفاده از سیستم‌های نظارتی، حفاظ پنجره و درب، حفاظ روی دیوار و … اشاره کرد. اما یکی از مهم‌ترین اجزای ساختمان که نقش مهمی در جلوگیری از ورودهای غیرمجاز را دارد، خود درب اصلی است.

به همین دلیل استحکام کافی یکی از لازمه‌های درب می‌باشد. یکی از مزایای درب‌ فلزی استحکام مناسب آن‌ می‌باشد. به این ترتیب که این درب‌ها به دلیل دارا بودن ساختاری صلب و مستحکم، در برابر تغییر شکل و نفوذ بسیار کارآمد هستند. از طرفی امکان نصب انواع قفل‌های ایمن و محکم بر روی این درب‌ها امنیت آن‌ها را بالاتر می‌برد. برای دریافت لیست قیمت درب فلزی تماس بگیرید.

رنگ درب حیاط

زیبایی درب فلزی

گاهی هنگامی که در حال قدم زدن در کوچه هستید کافی‌ست نگاهی به درب خانه‌های مختلف بیندازید. شاید کمی به قبل‌تر بروید به یادتان بیاید که هیچ‌گاه چنین تنوعی را در میان انواع درب‌ها ندیده‌اید. اما حقیقت امر این است که امروزه طراحی درب به یکی از مسائل بسیار مهم بدل شده است. انواع درب‌ها چه فلزی، آهنی و … در انواع طرح‌ها تولید می‌شوند.

درب‌های فلزی نیز به نوبه‌ی خود از تنوع بالایی برخوردارند و مدل‌های گوناگون آن زیبایی خاص خود را دارند. زیبایی و تنوع این درب‌ها از جنبه‌های مختلفی قابل بررسی می‌باشد. به عنوان مثال می‌توان این درب‌ها را بر اساس اندازه، ظریف کاری انجام شده بر روی آن‌ها، مشبک بودن یا نبودن و … مورد توجه قرار داد. ساخت و طراحی زیبا در کنار انتخاب رنگ و رنگ‌آمیزی حرفه‌ای، از درب‌های فلزی انتخاب‌هایی فوق‌العاده چشم‌نواز می‌سازد. البته باید توجه داشت که نوع درب و رنگ آن بهتر است بر اساس معماری بنا و محیط مورد نظر انتخاب شود. برای دریافت لیست قیمت درب فلزی تماس بگیرید.

دوام بالای درب فلزی

شاید بتوان درب فلزی را یکی از پردوام‌ترین انواع درب‌ها دانست. این مسئله به دلیل استحکام اجزای سازنده‌ی آن می‌باشد. البته طراحی دقیق و اصولی سبب خواهد شد تا این درب‌ها در گذر زمان از تغییر شکل و دفرمه شدن در امان باشند. اما اگر این‌طور نباشد درب‌ها پس از مدتی به سختی باز و بسته خواهند شد و نیاز به سرویس خواهند داشت.

درب آهنی

انواع در فلزی

یکی از نکات مهم در خصوص درب‌های فلزی، تنوع در طراحی آن‌ها می‌باشد. این درب‌ها در شکل‌ها و مدل‌های مختلف طراحی می‌شوند. به عنوان نمونه می‌توان نمونه‌های ساده و مشبک آن را مثال زد. هم‌چنین در برخی از درب‌های فلزی امکان استفاده از شیشه و یا آینه وجود دارد. چنین طراحی‌ای سبب زیبایی دوچندان معماری و نمای خانه و ساختمان می‌شود. برای دریافت لیست قیمت درب فلزی تماس بگیرید.

از طرفی درب‌ها از منظر اندازه و ارتفاع نیز با یکدیگر متفاوتند. با توجه به طول دیوار و اندازه‌ی حیاط می‌توان دربی با تناسب اندازه‌ای مناسب انتخاب کرد. یکی از نکات بسیار مهم در خصوص درب‌های فلزی این است که با استفاده از جک‌های هیدرولیکی و موتور و سنسور می‌توان آن‌ها را به درب‌هایی اتوماتیک تبدیل کرد. این اتفاق معمولاً در انواع پارکینگ ساختمان‌ها و ورودی حیاط باعث ایجاد فضایی مدرن و هم‌چنین سهولت در رفت و آمد می‌شود.

نکات مهم در خصوص خرید درب‌های فلزی

با توجه به ویژگی‌های مختلف این درب‌ها، می‌توان نکات مهم و قابل توجه در خصوص آن‌ها را حدس زد. در ادامه می‌خواهیم به نکاتی که در راستای انتخاب، خرید و نصب درب فلزی نیاز است که در نظر داشته باشید اشاره کنیم. حال که تصمیم به خرید درب فلزی گرفته‌اید، بهتر است بدانید که این پایان ماجرا نیست. شما باید سعی کنید تا درب فلزی مناسب با محل مورد نظر خود با قیمت مناسب پیدا کنید. اما چه مسائلی بر این انتخاب تاثیر گذارند؟

  • قطر دیوار
    بی‌شک قطر دیوار و مقاومت دیوارتان شما را در انتخاب درب‌های سنگین‌تر محدود خواهد کرد. به این معنا که هر چه دیوار کوچک‌تر و باریک‌تری دارد، مجبورید درب‌هایی کوچک‌تر با وزن کمتر استفاده کنید.
  • آب و هوای منطقه
    در هنگام انتخاب درب بی‌شک باید وضعیت اقلیمی منطقه‌ی مورد نظر خود را در نظر داشته باشید. بارش زیاد باران، وزن باد تند و … از جمله عواملی هستند که در این انتخاب تاثیر می‌گذارند.
  • حریم خصوصی
    یکی از نکات مهم در انتخاب درب‌های فلزی، توجه به این نکته است. اغلب برای محیط‌های کاری از درب‌های فلزی مشبک و پنجره‌ای استفاده می‌شود. گاهی افراد از استفاده از این نوع درب در محیط خانه‌ی خود خودداری می‌کنند.

درب اهنی

حفظ و نگهداری درب فلزی

استفاده از فلز در ساخت انواع تجهیزات، یک امر معمول است. اما یکی از مشکلاتی که در این راستا به وجود می‌آید زنگ زدن فلز است. درب‌های فلزی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل حفظ و نگهداری این درب‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برخی از درب‌های فلزی از روکش خاصی برخوردارند که مانع ایجاد زنگ زدگی در آن‌ها می‌شود. استفاده از ضد زنگ و هم‌چنین رنگ مناسب یکی از نکاتی‌ست که باید به خوبی به آن دقت کرد. هم‌چنین حفظ درب در مقابل باران و هم‌چنین تابش مستقیم نور آفتاب باعث افزایش طول عمر مفید درب می‌شود. برای این منظور می‌توان از انواع آردوازها برای ایجاد سایه‌بانی مناسب در بالای درب استفاده کرد.

قیمت درب فلزی در صنایع حفاظ لند

قیمت درب فلزی رابطه‌ی مستقیمی با میزان آهن یا فولاد استفاده شده در آن دارد. برخی از مدل‌های این درب با استفاده از حجم بالایی فلز ساخته می‌شوند و به ‌همان نسبت از قیمت بالایی برخوردارند. از دیگر سو یراق مورد استفاده در این درب (همچون قفل‌ها، لولاها و …) نیز بر قیمت درب فلزی موثر هستند. طرح درب یکی از نکات مهم دیگر است که تعیین کننده‌ی میزان قیمت این درب‌ها می‌باشد. نکته‌ی مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم، نصب صحیح و اصولی درب است. درب‌های فلزی بسیار سنگین هستند. به همین دلیل نصب دقیق و درست آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین دلیل برای نصب این درب‌ها بهتر است تنها و تنها و به کمک متخصصین با تجربه اقدام کنید.

در یک جمع بندی می‌توان گفت که درب فلزی دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

  • امنیت بالا
  • تنوع در طراحی (مدرن و کلاسیک و …)
  • زیبایی
  • دوام و طول عمر بالا
  • استحکام مناسب
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">