صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه
طراحی تولید و نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای و انواع درب فلزی و نرده راه پله
حفاظ بالکن و حفاظ پنجره و درب فلزی و درب فرفورژه و انواع درب پارکینگ و درب حیاط

تلفن دفتر فروش: 021284270

تلفن همراه: 09107500527 (مهندس شکری)


لینک اکانت تلگرام برای دریافت لیست قیمت و مشاوره
https://telegram.me/sfKco
آی دی تلگرام
@sfKco

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

انواع درب آکاردئونی و قیمت نرده حفاظ آکاردئونی

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۰، ۰۳:۳۸ ب.ظ

درب آکاردئونی (Accordion door) یکی از محبوب ترین حفاظ های درب و پنجره محسوب می شود

زیرا علاوه بر قیمت مناسب نرده حفاظ های آکاردئونی،میتوان آن را آخرین سد ورودی برای فرد غیر مجازی که وارد ساختمان شده است، دانست. بنابراین استفاده از آن امنیت منزل شما را تا حد بسیار بالایی تضمین میکند به شرطی که درب آکاردئونی که تهیه میکنید کاملا براساس استاندارد های روز امنیتی و با مواد اولیه بسیار مرغوب و درجه 1 ساخته شده باشد.

با توجه به اینکه تقریبا اکثر درب های ساختمان به اندازه کافی امن و محکم نیستند و نمی توانند به تنهایی مانع ورود سارقان بشوند در این زمان استفاده از درب آکاردئونی می تواند  راه حل بسیار کاربردی محسوب شود که با قیمت خیلی مناسب میتواند امنیت بالایی را ایجاد کند و همچنین از نظر ظاهری نیز زیبا است البته در مرحله قبل می توانید یک حفاظ روی دیوار زیبا و کاربردی مانند حفاظ های شاخ گوزنی سفارش دهید تا خیالتان از بابت عبور سارقان و ورود آن ها به داخل ساختمان خیالتان راحت باشد

درب های آکاردئونی بر اساس طرحی از ساز آکاردئون ساخته شده اند این نوع طراحی علاوه بر امنیت بالا و زیبایی ظاهری این حفاظ ها باعث می شود تا بتوان بصورت بهینه از فضای راهرو استفاده کرد بطوریکه به هنگام جمع شدن تنها 20 سانتی متر از فضای راهرو را اشغال میکند و با قیمت بسیار مناسب یتوانید یک حفاظ آکاردئونی زیبا و محکم داشته باشید(در عرض های مختلف این عدد چند سانتی متر تغییر میکند)

درب آکاردئونی
درب آکاردئونی

اگر شما هم به دنبال افزایش امنیت درب ورودی مغازه، آپارتمان و ساختمان خود هستید، بهتر است به بررسی این درب بپردازید. در این مقاله قصد داریم به نکات مهمی در خصوص این درب از جمله کاربردها، ویژگی‌ها، قیمت، نصب صحیح و مواردی از دست بپردازیم.

راه های افزایش امنیت درب ورودی

هر روزه مدل‌های جدیدی از درب‌های ورودی طراحی و تولید می‌شوند. هدف از صرف این مقدار انرژی در این زمینه، افزایش امنیت و زیبایی در کنار یکدیگر است. درب‌های ضد سرقت با ساختاری که دارند ورودهای ناخواسته را سخت و غیرممکن می‌کنند. اما همیشه امکان نصب و استفاده از این درب‌ها فراهم نیست. همچنین گاهی تعویض درب‌های نصب شده ممکن نیست. در چنین مواقعی استفاده از درب آکاردئونی یک راه‌حل بی‌نظیر است.

درب آکاردئونی که با عنوان حفاظ آکاردئونی نیز شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین تجهیزات افزایش ایمنی و جلوگیری از نفوذپذیری درب‌های مختلف است.

چرا باید از حفاظ آکاردئونی استفاده کنیم؟

استفاده از درب آکاردئونی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در تامین امنیت ساختمان‌هاست. با شناخت بیشتر از این درب و ویژگی‌های آن، این موضوع را بیشتر درک خواهید کرد. در زیر خصوصیاتی را که باعث می‌شوند درب آکاردئونی بهترین انتخاب از بین انواع حفاظ‌ها باشد بیان می‌کنیم.

  • استحکام کافی: حفاظ آکارئونی با کیفیت که از اجزای استاندارد و خوب ساخته شده باشد، استحکام بسیار بالایی داشته و دوام زیادی دارد. در ساخت این نوع حفاظ از پروفیل‌هایی با جنس خوب (نه از آهن‌های ضایعاتی) و پرچ‌های محکم  استفاده می‌شود.
  • قفل محکم: دیگر مزیت این حفاظ‌ها ایمنی و محکم بودن کافی قفل‌های آن‌هاست.
  • باز شدن بدون سر و صدا: این درب‌ها به راحتی و به صورت کاملاً روان و بی سر و صدا باز و بسته می‌شوند.
  • مناسب برای انواع درب‌ها: تنوع کاربری در حفاظ آکاردئونی یکی از نقاط قوت بسیار مهم آن است.
  • زیبایی: یکی از مشکلات رایج در استفاده از حفاظ‌ها، مبحث ویژگی‌های بصری آن‌هاست. در ساخت اغلب حفاظ‌ها به زیبایی و طراحی توجه خاصی نمی‌شود. اما حفاظ‌های آکاردئونی با توجه به ساختار و تنوعی که دارند، از ظاهری زیبا برخوردار بوده و این یکی از مزایای مهم آن‌هاست.

البته توجه داشته باشید برای بهره‌مندی از بالاترین کیفیت این درب‌ها باید نصب آن‌ها به درستی انجام شود.

نکات مهم در نصب درب آکاردئونی

اولین مرحله در نصب حفاظ آکارئونی، اندازه‌گیری چارچوب درب است. با اندازه‌گیری این بخش اندازه‌ی قاب اصلی و ریل‌های درب مشخص خواهد شد.

با داشتن اندازه‌های مورد نظر پروفیل‌های حفاظ با اندازه‌ی مناسب آماده می‌شوند و دیگر اجزای درب با توجه به این اندازه ساخته می‌شوند. نکته‌ی بسیار مهم در نصب حفاظ، اتصال محکم آن به دیوار و چارچوب درب است. چرا که در غیر این صورت ممکن است به مرور زمان حفاظ شل شده و از جای خود در بیاید.

نصب حفاظ بسیار مهم است و شاید بتوان نیمی از امنیت و کیفیت حفاظ را به آن وابسته دانست. به همین دلیل توصیه می‌شود خدمات تولید و نصب حفاظ را حتماً از شرکت‌های با تجربه و شناخته شده مانند کاوه کمپانی بخواهید.

آیا درب آکاردئونی به صورت سفارشی تولید می شود؟

درب‌ها اندازه‌های مختلفی دارند. به همین دلیل برای نصب درب آکاردئونی مناسب باید بتوانید اندازه‌ی متناسب با درب خود را تهیه کنید. از این رو امکان سفارشی بودن طراحی درب آکاردئونی اهمیت بالایی پیدا می‌کند.

خوشبختانه این روزها تولیدکنندگان درب‌های آکارئونی امکان تولید سفارشی این تجهیزات را فراهم آورده‌اند. برای این منظور پس از تماس شما، کارشناسان مربوطه برای اندازه‌گیری درب در محل حاضر می‌شوند یا بر اساس اندازه‌های سفارشی شما حفاظ مورد نظر را طراحی می‌کنند.

علاوه بر اندازه‌ی درب، شما می‌توانید رنگ و طرح آن را نیز به سفارش و سلیقه‌ی خود تعیین کنید. برای تعیین طراحی و رنگ حتماً به رنگ ورودی ساختمان خود و طرح آن توجه کنید.

آیا حفاظ آکاردئونی در مغازه ها نیز قابل استفاده است؟

یکی از کاربردهای بسیار مهم درب آکارئونی، افزایش امنیت فضاهای تجاری و مغازه‌هاست. این روزها انواع مغازه‌ها و حتی بانک‌ها از این نوع حفاظ برای تامین امنیت و محافظت از اموال خود استفاده می‌کنند.

فروشگاه‌های بزرگ، دفاتر اداری و بیمه، رستوران‌ها و … از دیگر واحدهای تجاری هستند که به نصب این حفاظ روی آورده‌اند. یکی دیگر از نقاط بسیار مهم استفاده از حفاظ آکارئونی در ورودی پاساژها و مجتمع‌های تجاری بزرگ است. دلیل این امر اشغال کم‌ترین فضا در هنگام باز بودن پاساژ و جمع شدن ریلی درب است.نصب حفاظ آکاردئونی در واحدهای تجاری امکان مشاهده‌ی ویترین را به عابرین می‌دهد و این مسئله جنبه‌ای مثبت برای آن است.

در خرید درب آکاردئونی باید چه نکاتی را مدنظر داشته باشید؟

نوع مواد اولیه بکار رفته و طراحی اصولی حفاظ آکاردئونی و قیمت آن:اولین ویژگی که باید مد نظر داشته باشید اطمینان از اینکه در نرده آکاردئونی شما از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در حفاظ است و همچنین طراحی استاندارد حفاظ آکاردئونی ،تا هرکسی  براحتی نتواند از سد آن عبور کنند بهمین خاطر است که ما به شما پیشنهاد می کنیم که درب آکاردئونی خود را از صنایع بسیار معتبر تهیه کنید تا از این موضوع مطمئن باشید که از مواد اولیه استاندارد در تولیدات خود استفاده می کنند

روان و بی صدا بودن درب آکاردئونی:استفاده از درب های آکاردئونی اگرچه که امنیت ساختمان شما را بالا می برد اما مهم است که استفاده از آن راحت باشد و بسیار روان باز و بسته شود بطوری که موقع خروج مشکلی برای بستن آن نداشته باشیم و باز و بسته کردن آن با سر و صدا همراه نباشد اگر نرده آکاردئونی که تهیه می کنید به اندازه کافی روان نباشد و سخت باز و بسته شود آن وقت است که شما قید استفاده از آن را می زنید و تمام هزینه ای که کردید بی فایده می شود

جنس رنگ استفاده شده در نرده آکاردئونی:بهترین رنگ بکار رفته در حفاظ های آکاردئونی ،رنگ درجه 1 پودری الکترواستاتیک کوره ای است که مقاومت بسیار بالایی دارد و پوشش یک دست رنگی را روی درب آکاردئونی فراهم می کند پیشنهاد ما به شما خرید نرده آکاردئونی است که حتما از این نوع رنگ در آن استفاده شده باشد زیرا هدف اصلی مقاومت بالای درب آکاردئونی است و اگر به نوع رنگ توجه نکنید عملا به مقاومت درب آکاردئونی خودتان بی توجهی کرده اید

قفل های حفاظ آکاردئونی:تعداد حلقه های قفلی که روی حفاظ آکاردئونی تعبیه می شود نکته مهمی است و همچنین طراحی قفل مخفی که بسیار تاثیر مثبتی در امنیت درب اکاردئونی دارد البته ما در طراحی قفل ها و قفل مخفی هزینه جداگانه در نظر نمیگیریم و در قیمت آن تفاوتی حاصل نمیشود

استفاده از پرچ های با کیفیت و مرغوب در درب های آکاردئونی:استفاده از پرچ های با کیفیت با جوش های قوی اهمیت بسیار بالایی در ممناعت از خم کردن تسمه های فلزی دارد

درب آکاردئونی قفل شده
درب آکاردئونی قفل شده

قیمت درب آکاردئونی

هزینه سفارش و خرید درب آکاردئونی با توجه به نوع، اندازه و دیگر ویژگی‌های آن متغیر است. در واقع تعیین قیمت اولیه‌ی آن پس از بررسی اندازه‌ی درب مورد نظر انجام می‌شود. درب‌های دو لنگه، تک لنگه در اندازه‌های مختلف بودجه‌ی خاص خود را برای نصب حفاظ نیاز دارند.

وجود طرح‌های متنوع و زیبا از درب‌های آکاردئونی نیز سبب می‌شود شاهد اختلاف قیمت در بین آن‌ها باشیم. چرا که در هر یک از این طرح‌ها، زمان، انرژی و مواد اولیه‌ی متفاوتی صرف می‌شود و هزینه‌ی تمام‌شده‌ی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

جنس رنگ حفاظ آکاردئونی دیگر عامل تعیین کننده‌ی قیمت آن است. معمولاً این حفاظ‌ها با استفاده از رنگ‌های کوره‌ای رنگ آمیزی شده و این مسئله کیفیت و دوام آن‌ها را به شدت افزایش می‌دهد.

یراق‌آلات مورد استفاده در درب نیز باعث می‌شود قیمت آن کم‌تر یا بیشتر شود. هر چه کیفیت قفل، پرچ‌ها، سیستم باز و بسته شدن آن با کیفیت‌تر باشد قیمت درب بالاتر خواهد بود.

کیفیت جنس درب خود عامل بسیار مهمی در تعیین قیمت درب است. استفاده از فولاد با کیفیت در درب سبب می‌شود استحکام و کیفیت آن بسیار بالا برود. همچنین اجرای جوشکاری با کیفیت بالا و به بهترین شکل باعث می‌شود دوام درب افزایش یافته و به همان نسبت قیمت بیشتری داشته باشد.

این نکته نیز گفتنی‌ست که حفاظ‌های آکاردئونی در تراکم‌های متفاوتی تولید می‌شوند. بی‌شک هر چه تراکم حفاظ بیشتر باشد، امنیت و استحکام آن بالاتر می‌رود. در درب‌های با تراکم بالا مواد اولیه‌ی بیشتری به کار رفته و این موضوع بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد.

ردیف طرح درب آکاردئونی واحد کالا قیمت(هزارتومان)
1 طرح دو گل عدد
مترمربع
840
415
2 طرح سه گل عدد
مترمربع
1020
470
3 طرح چهار گل عدد
مترمربع
1280
580

در تعیین قیمت حفاظ آکاردئونی باید به عواملی نظیر 1-ابعاد در و پنجره 2-طرح نرده آکاردئونی 3-تراکم درب آکاردئونی توجه کرد

1-ابعاد درب ساختمان شما :

هرچه ارتفاع و عرض دری که قرار است حفاظ آکادئونی روی آن نصب شود کمتر باشد قیمت آن پایین تر خواهد بود .اندازه درب ها بصورت استاندارد 110*210 است البته برای اندازه گیری دقیق درب می توانید به ما درخواست کارشناس دهید که طبیعتا هیچ هزینه ای برای شما ندارد

2-تراکم درب های آکارئونی :

به تعداد تیغه های عمودی بکار رفته در درب های آکاردئونی  تراکم آن می گویند که هرچقدر فاصله این تیغه ها از هم کمتر باشد پرتراکم تر محسوب می شود با توجه به افزایش وزن آن قیمتش نیز افزایش می یابد اما اگر فاصله این تیغه ها از هم بیشتر باشد و یا به اصطلاح کم تراکم باشد وزن کمتری دارد و البته در مقابل امنیت کمتری را نیز فراهم می کن

3-طرح نرده حفاظ آکاردئونی و قیمت آن:

انواع طرح های درب آکاردئونی شامل:1- دولوزی وسه خم 2-سه لوزی و چهار خم 3-چهار لوزی پنج خم 4- پرچ مخفی هستند
منظور از تعداد لوزی ها، ردیف های افقی مشکب بکار رفته در درب آکاردئونی است
خم های چهارطرفه طراحی شده موجب افزایش مقاومت حفاظ و جلوگیری از خم شدن تسمه های عمودی می شود و محل قرار گیری آن در بالای حفاظ ،بین گل ها و پایین حفاظ است.

درب آکاردئونی با رنگ کوره ای
درب آکاردئونی با رنگ کوره ای

ویژگی های درب های آکاردئونی آهن کوب و قیمت آن ها

1-ابتدا باید این اطمینان را به شما بدهیم که تمامی محصولات تولید شده در صنایع فلزی آهن کوب براساس استاندارد های روز طراحی و تولید می شوند ،همچنین استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در تولید ما را از دیگر تولید کنندگان در این زمینه متمایز می کند

2-در درب های تولید شده در صنایع آهن کوب دو جای قفل تعبیه شده و همچنین یک جای قفل مخفی با طراحی خاص که از جنس  CNC است،

3-تمامی دستگیره ها بصورت فانتزی کنیک شده هستند و این هیچ هزینه اضافه ای برای کارفرما ندارد

4-مشاوره و بازدید از ساختمان شما توسط کارشناسان آهن کوب بصورت رایگان انجام می پذیردو همچنین نصب و لکه گیری نرده های آکاردئونی در تهران نیز هیچ هزینه ای برای کارفرما ندارد

مدل ها و طرح های درب آکاردئونی

در بخش‌های قبل اشاره کردیم که تنوع بالا در طراحی و ظاهر این حفاظ‌ها، یکی از نقاط قوت بسیار مهم آن‌هاست. این موضوع باعث می‌شود بتوانید درب‌های آکاردئونی را با انواع نماها و طراحی‌ها به کار ببرید. علاوه بر تنوع در طرح، حفاظ‌های آکاردئونی مدل‌های مختلفی نیز دارند.

از میان انواع مدل‌های این درب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • درب‌های آکاردئونی ساده
  • درب‌های آکاردئونی دوبل
  • درب‌های آکاردئونی ایتالیایی

و اما طرح‌های این نوع درب عبارتند از:

  • حفاظ آکاردئونی دو لوزی و سه خم
  • حفاظ سه لوزی و چهار خم
  • حفاظ چهار لوزی و پنج خم
  • حفاظ پرچ مخفی
  • حفاظ پروانه‌ای
  • حفاظ کلاسیک

حفاظ آکاردئونی در چه رنگ‌هایی تولید می‌شود؟

تناسب رنگ حفاظ با درب ورودی، فضای راه پله و همچنین دکوراسیون داخلی می‌تواند سبب افزایش کیفیت ظاهری محیط شود. همچنین در واحدهای تجاری گاهی رنگ‌ها جنبه‌ی تبلیغاتی نیز دارند.

به همین دلیل تنوع رنگی در حفاظ آکاردئونی می‌تواند به عنوان یک مزیت مهم شناخته شود. این درب‌ها در رنگ‌های مختلفی همچون موارد زیر تولید می‌شوند.

  • مشکی
  • مسی
  • قهوه‌ای
  • سفید
  • شیری

خصوصیات ساختاری درب آکاردئونی تولید شده در صنایع فلزی آهن کوب:

  • جنس تیغه های عمودی بکار رفته در درب های آکاردئونی تسمه هایی با ابعاد 20*5 هستند
  • در آستانه در میتوان از پروفیل یا تسمه استفاده کرد و این بسته به نظر کارفرما قابل تغییر است
  • در طراحی نرده های آکاردئونی از استپ استفاده شده است،دلیل بکار بردن استپ جلوگیری از این اتفاق
    است که درب را از لولا در بیاورند
  • در تولید درب های آکاردئونی آهن کوب همگی از رنگ های الکترواستاتیک کوره ای مرغوب استفاده می شود که از نظر دوام و مقاومت بسیار با کیفیت هستند و برای افزایش پوشش رنگ پذیری تمامی حفاظ ها بعد از مرحله جوشکاری در محلولی شسته می شوند تا پوشش یک دست رنگ حاصل شود و گرد های حاصل از جوشکاری مانع از پوشش کامل رنگ بر سطح حفاظ نشوند،همچنین شما می توانید رنگ دلخواه خود را به ما سفارش دهید اما رنگ های پر استفاده در نرده شاخ گوزنی شامل مشکی،قهوه ای ،قهوه ای سوخته ،سفید،کرم،مشکی مسی هستند

  • در تقویت ریل پایین از پروفیل 10*20 استفاده شده است که بسیار در افزایش استقامت کل حفاظ تاثیر مثبت دارد طراحی کمربند برای محکم و منظم جمع شدن در بکار می رود
  • پروفیل های کناری بصورت 30*50 استفاده می شوند و پروفیل های بالا 50*50 هستند

سوالات متداول

درب ضد سرقت بهتر است یا درب آکاردئونی ؟

سارقان از طریق توپی زنی ،دیلم زنی و شاه کلید وارد می شوند بنابراین تعداد زبانه ها هرچقدر هم که باشدوقتی توپی قفل تخریب شود درب ضدسرقت باز می شود پس بهترین حالت، هنگامی است که حفاظ آکاردئونی مناسب روی درب های ضد سرقت نصب شود

آیا درخواست کارشناس برای اندازه گیری دقیق ابعاد هزینه ای دارد؟

اعزام کارشناس در تهران و کرج کاملا رایگان می باشد

کدام مدل از درب های آکاردئونی را تولید می کنید؟

دو گل و سه خم، سه گل و چهارخم، چهار گل و پنج خم و پرچ مخفی

چطور درب آکاردئونی سفارش دهم؟

برای خرید درب های آکاردئونی و مشاوره کافیست با کارشناسان آهن کوب به شماره 02128428106 تماس بگیرید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۲
jafar ghamiluy

درب آکاردئونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">