صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه
طراحی تولید و نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای و انواع درب فلزی و نرده راه پله
حفاظ بالکن و حفاظ پنجره و درب فلزی و درب فرفورژه و انواع درب پارکینگ و درب حیاط

تلفن دفتر فروش: 021284270

تلفن همراه: 09107500527 (مهندس شکری)


لینک اکانت تلگرام برای دریافت لیست قیمت و مشاوره
https://telegram.me/sfKco
آی دی تلگرام
@sfKco

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

نرده راه پله و تمامی نکات برای انتخاب بهترین نرده

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۰، ۰۳:۱۷ ب.ظ

در هر مکان از ساختمان شما که در آن پله دیده می شود علت های گوناگون از جمله، سهولت استفاده از راه پله و ایمنی استفاده کنندگان به خصوص خردسالان و بزرگسالان ناچارا شما را به سمت انتخاب یک نردهی یا حفاظ راه پله (Fences staircases) سوق می دهد .

گفتنی است که این عناصر، امروزه می تواند در ساختمان شما، بخصوص فضای داخلی، جنبه های زیبایی را نیز داشته باشد. بنابراین در انتخاب نرده راه پله علاوه بر استحکام ، قیمت و مسائل عملکردی،توجه به فرم و ظاهر نیز اثر گذار است.اصلی ترین ویژگی یک نرده پله از نظر شما چیست؟ طرح آن، رنگ آن، قیمت نرده راه پله و یا ….؟فاکتور های بسیار زیادی می تواند تاثیر گذار باشد.

هر کدام از این فاکتور ها بر اساس نیاز های افراد اولویت های متفاوتی پیدا می کنند. شاید استحکام اولین اولویت یک فرد باشد اما قیمت حفاظ راه پله برای فرد دیگر فاکتور مهم تری باشد. امروزه تنوع فراوان جنس و طرح نرده پله انتخاب را برای کاربران دشوار تر کرده است. با این مطلب همراه باشید تا برخی از فاکتورهای مهم در انتخاب نرده را مرور کرده و مسیر شما در انتخاب آن هموارتر گردد.

راه پله فضایی است که دسترسی به طبقات مختلف ساختمان را ممکن می سازد. نرده ها اصلی ترین عنصر فضای راه پله هستند. بدون وجود آن ها تقریبا استفاده از فضای راه پله ممکن نیست و بسیار خطر آفرین است.

علاوه بر برقرای ایمنی که به نظر مهم ترین نقش آن می باشد زیبایی و روح بخشیدن به فضای بی روح راه پله نیز نقش مهم و پررنگی است که کمتر به آن توجه می شود. پله ها به دلیل حالت ریتمیک و ساده ای که دارند عمدتا خسته کننده هستند اما وجود نرده ای با طرح زیبا می تواند این فضای خسته کننده را در هم بشکند. از نظر ایمنی و استاندارد ها وجود نرده با ارتفاع بین 90 تا 110 سانتی متر الزامی می باشد.

اگر به دنبال یک راهنما برای انتخاب بهتر نرده یا حفاظ راه پله هستید، این مطلب می تواند به شما کمک کند.

حفاظ راه پله

نرده ( حفاظ ) های راه پله با قیمت های مناسب

ماهیت فلز باعث شکل پذیری آسان آن شده است. فرقی نمی کند طراح، طرح پیچیده و یا طرح ساده ای را  در ذهن دارد در هرصورت با فلز می تواند ایده هایش را پیاده سازی کند. همین امر سبب پیدایش انواع نرده های راه پله شده است که در ادامه به صورت مختصر معرفی خواهیم کرد. تفاوت قیمت تفاوت طرح و تفاوت در میزان استحکام و ایمنی از مهمترین فاکتورهایی است که سبب پیدایش دسته بندی های گوناگون می شود. در ادامه انواع نرده های راه پله و تفاوت های آن ها از لحاظ ظاهری، قیمت و … بررسی می شود.

به طور کل 4 دسته ی کلی در مورد انواع نرده راه پله  وجود دارد . نرده های فرفوژه که بسیار شناخته شده است. این گروه، دارای طرح های نسبتا شلوغ تری می باشند و کاربرد گسترده ای در ساختمان های مسکونی دارند. گروه بعدی ،  مدرن می باشد که با توجه به طرح ، عموما از پروفیل هایی باطول های متفاوت که به یکدیگر جوش داده می شوند،ساخته می شوند.این مدل باتوجه به طرح های ساده تر،علاوه بر ساختمان های مسکونی در اکثر ساختمان های تجاری ، اداری،درمانی و … کاربرد گسترده ای دارند.

همچنین در ساختمان های بزرگ که متراژ  در آن ها بالا است این ،نرده ها می تواند گزینه مناسبی باشد. طرح ها cnc که نسبتا جدیدتر می باشد از برش طرح های مورد نظر روی ورق های فلزی با لیزر شکل می گیرند.دسته آخر ،نرده های لوکس می باشند که عموما طرح های پیچیده تری دارند و یا با دیگر متریال ها همچون چوب،شیشه یا … ترکیب می شوند.معمولا این حفاظ پله مناسب افرادیست که سلیقه خاص تری دارند یا دنبال طرح های منحصر بفرد می باشند . به علت پیچیده بودن فرآیند ساخت آن ها قیمت بالاتری هم دارند.

تماس با کارشناسان 02128421575

لیست قیمت نرده راه پله سال 1400

چرا نرده راه پله فلزی را انتخاب کنیم؟

نرده ها در انواع جنس ها و متریال های گوناگون طراحی و اجرا می شوند. برحسب نیاز شما که در محیط داخلی و یا در محیط خارجی نرده ها را استفاده میکنید میتوانید از جنس های گوناگونی استفاده نمایید.

فلز و چوب و شیشه رایج ترین متریال های مورد نیاز برای حفاظ پله می باشند. در عرصه ی ساختمان سازی فلز یکی از پرمصرفترین متریال های مصرفی می باشد. طول عمر بالا، استحکام کافی، برقراری کامل ایمنی و قیمت مناسب با توجه به تنوع طرح و… از مهمترین ویژگی های نرده ی پله فلزی می باشد که امتیاز بالاتری نسبت به سایر متریال ها (چوب و شیشه و…) دریافت می کند. اگر در میان متریال های مختلف انتخاب شما نرده راه پله فلزی می باشد

اولین تصوری که از فلزات در ذهن افراد است استحکام و طول عمر بالای آن است. نرده های فلزی عمر طولانی ای دارند و با استحکام بالایی که دارند سال ها می تواند نقش برقرارکننده ایمنی فضای راه پله را برعهده داشته باشند . این عوامل در کنار یکدیگر باعث شده است تا نرده راه پله فلزی به یکی از محبوبترین ها در میان افراد مبدل شوند. علاوه بر استحکام و طول عمر بالای نرده های فلزی، برقراری ایمنی کافی و تنوع طرح و نقش و توانایی انتخاب با قیمت ها و بودجه های گوناگون نیز از دیگر ویژگی های برجسته نرده های فلزی می باشد. این سبک از نرده های راه پله به خوبی نیاز و توقعات گوناگون افراد را تامین می کنند.

نرده راه پله

محل قرارگیری نرده یا حفاظ راه پله

باتوجه به این که نرده در داخل یا خارج از ساختمان بکار می رود نوع نرده انتخابی باید متفاوت باشد. در نرده ای که در حیاط ساختمان بکار می رود علاوه بر مدل و طرح ،جنس نرده و مقاوم بودن در برابر شرایط جوی اهمیت پیدا می کند . رنگ بکار رفته  باید دربرابر زنگ زدگی مقاوت بالایی داشته باشد تا طول عمر بهتری داشته باشد.به طور کل استحکام و دوام در این حفاظ های پله اهمیت بخصوصی دارد.در نرده های راه پله یا پله های داخل ساختمان(همچون خانه های دوبلکس) فاکتور زیبایی نیز اهمیت ویژه ای پیدا می کند .

این نرده ها می تواند همچون عنصری دکوراتیو در فضا عمل می کند و به فضا هویت بصری تازه ای می بخشد.البته باید این نکته را در نظر بگیرید که استفاده از طرح های نامناسب یا شلوغ ممکن است موجب اغتشاش بصری شود.

نرده راه پله مدرن

انواع نرده راه پله های فلزی

  • نرده راه پله مدرن ( از لحاظ قیمت ارزانترین مدل حفاظ پله )

اولین دسته بندی از نرده راه پله درست همان تصویر ابتدایی ای می باشد که در ذهن هر فرد از نرده وجود دارد. ردیفی از نرده های تکرار شونده اولین تصویر از حفاظ راه پله در افراد است. این تصویر را می توان یکی از طرح های اصلی نرده های مدرن دانست.این مدل عمدتا از یکسری پروفیل عمودی و افقی که صورت تکرار شونده دارند شکل می گیرند. این نرده ها را می توان به دلیل سهولت ساخت و طرح های ساده از لحاظ قیمت جز ارزانترین دسته از نرده های راه پله دانست.

همچنین به دلیل تولید آسان این سبک از نرده ها سرعت ساخت بالاتری نیز دارند. نرده های مدرن در سه دسته، دسته بندی می شوند. سری اول ساده ترین نرده های مدرن و به ترتیب در سری های بعدی پیچیدگی طرح و قیمت تولید مدل ها بیشتر می شود.

قیمت نرده راه پله مدرن

  • نرده راه پله فرفورژه

حفاظ پله فرفورژه عمر طولانی در صنعت ساختمان دارد. میل طبیعی انسان ها به  زیباتر کردن محیط زندگی خود باعث ایجاد محبوبیت این سبک از حفاظ راه پله در میان افراد شده است. حفاظ های راه پله فرفورژه مزین به طرح و نقش مایه های فراوانی است که عمدتا از نقوش گیاهی الهام گرفته شده است. امروزه شاید بتوان گفت بدلیل تنوع طرح های فرفورژه و سی ان سی از محدودیت این نوع کم شده است اما هنوز در میان برخی افراد طرفدار دارد. قیمت این حفاظ های راه پله به دلیل وزن سنگین و ساخت پیچیده بالا می باشد. نرده های راه پله فرفورژه را می توان در محیط های داخلی و یا خارجی ساختمان نصب نمود.

قیمت نرده راه پله فرفوژه

  • نرده راه پله cnc

با پیشرفت تکنولوژی صنعت آهنگری نیز دچار تغییرات عمده ای شده است. این تغییرات به کمک آهنگران و طراحان آمده است تا هر ایده ای را در ذهن دارند به راحتی پیاده نماید.در اجرای نرده های راه پله cnc محدودیت خاصی وجود ندارد نرده های راه پله cnc جز زیباترین نرده ها و به روز ترین مدل های نرده راه پله میباشند. صنایع فلزی کاوه نیز بر آن است تا با تکنولوژی های بروز نقوش خاص را باز طراحی نماید تا کیفیت فضای راه پله ی شما افزایش یابد.نمیتوان در مورد قیمت نرده راه پله cnc نظر قطعی داد زیرا که به دو فاکتور مهم طرح و نقش و ضخامت ورق بستگی دارد.برخلاف باور عموم نمیتوان گفتاین مدل از نظر قیمت گرانترین هستند زیرا عمدتا از وزن کمی برخوردارند.

  • حفاظ راه پله لوکس ( از لحاظ قیمت گرانترین مدل )

گاهی افراد تمایل به استفاده از طرح های خاص و منحصر به فرد دارند. به خصوص در فضاهای داخلی این قضیه نمود بیشتری پیدا می کند و در افزایش کیفیت فضای ساختمان اثر بسزایی می گذارد. نرده های لوکس درست همانند فرش دستباف هنر دست آهنگر می باشد. این سبک از حفاظ ها عمدتا با روش ها و متریال های خاص ساخته می شوند. در این نوع در قسمت هایی میتوان شیشه، چوب و یا… به کار برد. روش ساخت این نرده ها متفاوت از نرده های فروفورژه و مدرن است و معمولا به روش چلنگری و با ابزارآلات مخصوص ساخته می شوند. به دلیل تولید پیچیده و ترکیب با سایر متریال ها عمدتا این دسته از نرده ها جز گران قیمت ترین دسته از نرده های راه پله دسته بندی می شوند.

موارد مهم در انتخاب نرده حفاظ راه پله : چه مواردی را در نظر بگیریم؟ ( قیمت تا چه اندازه اهمیت دارد؟ )

مواردی که در انتخاب باید لحاظ شود شامل چند فاکتور پر اهمیت می باشد . این فاکتور ها در انتخاب حفاظ های راه پله شامل جنس،نوع و قیمت و …  می باشد. برای انتخاب راحت تر مدل حفاظ راه پله،  پیشنهاد می شود اولویت های خود را به ترتیب مشخص کرده تا بتوانید با حذف گزینه ها،راحت تر تصمیم گیری کنید.

1-جنس نرده و تاثیر در قیمت

جنس نرده در استحکام و طول عمر آن تاثیر گذار است . به همین علت نرده های فلزی در ساختمان پر کاربرد تر از دیگر نرده ها می باشد .درب های چوبی ،استیل یا … در مقایسه با فلز از استحکام کمتری برخوردار است و در دراز مدت ممکن است تغییر شکل محسوسی داشته باشند. همچنین طیف بسیار گسترده انواع مدل های حفاظ فلزی از فرفوژه تا مدرن و حتی مدل های سفارشی،می تواند نیاز تمامی سلایق را پوشش دهد.

2-نوع طراحی ساختمان و دیگر اجزای موجود

احتمالا یکی از دغدغه های مهم هر خریدار انتخاب نوع نرده مناسب با توجه به طراحی ساختمان می باشد. امروزه با وجود طیف گسترده ی انواع طرح ها،این مسئله کمی سخت تر شده است. همواره در انتخاب نوع نرده های مناسب دو فاکتور را در نظر خود داشته باشید .ساختمان شما بر چه اساسی طراحی شده است ؟مدرن است یا کلاسیک ؟طرح های مینیمال و ساده تر با دیگر اجزای ساختمان شما هماهنگی دارد یا طرح های شلوغ تر؟توجه به این موارد تا حد زیادی می تواند در هماهنگی اجزای ساختمان و زیباتر شدن آن کمک کند.

طرح های فرفوژه در ساختمان های کلاسیک کاربرد بیشتری دارند.  نرده حفاظ راه پله طرح های مدرن در ساختمان هایی که طراحی ساده تر دارند گزینه مناسب تری می باشد . همچنین در صورتی که طرح خاصی مد نظر داشته باشید می توانید با سفارش طرح خود به روش cnc یا لوکس درب اختصاصی خود را داشته باشید.این طرح ها می تواند با سایر جزییات بنا یا نمای شما هماهنگ باشد.

تماس با کارشناسان 02128421575

قیمت محافظ پله

برای دریافت لیست قیمت نرده حفاظ راه پله با ما تماس بگیرید.

3-بودجه مد نظر و قیمت نرده راه پله

فاکتور بسیار مهم دیگر بودجه ی در نظر گرفته شده می باشد.کدام گروه به بودجه و قیمت مد نظر شما نزدیکتر است؟همانطور که می دانید مهمترین عامل تعیین قیمت در محصولات فلزی وزن تمام شده محصول می باشد.  مشخصا گروه نرده هایی مانند فرفوژه با توجه به وزن نسبتا بالا و مراحل تولید پیچیده تر قیمت بالاتری هم دارند .طرح های مدرن در مقایسه با سایر انواع حفاظ ها قیمت مناسب تری دارند و برای کسانی که بودجه محدود تری دارند گزینه بهتری می باشد. با مد نظر قرار دادن این فاکتور، می توانید انتخاب های خود را محدود تر کنید تا راحت تر به گزینه مطلوب خود برسید.

4-ایمنی و استاندارد های طراحی حفاظ راه پله

مهمترین عامل در تامین ایمنی حداکثری توسط حفاظ ها یا نرده های راه پله ارتفاع آن هاست.این ارتفاع به صورت استاندارد بین 90 تا 120 می باشد. عامل بعدی که در تامین ایمنی به خصوص برای کودکان حائز اهمیت است فواصل میان تیرک ها می باشد. فواصل زیاد ممکن است خطراتی همچون رد شدن از میان آن ها را به دنبال دارد و ضریب ایمنی را پایین می آورد.

عکس حفاظ پله

ویژگی های نرده های تولید شده در صنایع کاوه کمپانی

صنایع فلزی کاوه همواره بر آن بوده است تا محصولات تولید شده را با بالاترین کیفیت به دست مشتری برساند. نکته متمایز محصولات صنایع فلزی کاوه،طرح ها اختصاصی و جدیدتر در مقایسه با مدل های موجود و رایج در بازار می باشد.

علاوه بر این تولید طرح های مد نظر شما با روش های cnc و یا آهنگری نیز امکان پذیر است.از نظر کیفیت محصول ،علاوه بر استفاده از بالاترین کیفیت رنگ( الکترواستاتیک یا کوره ای ) ، استفاده از جوش هایی با بهترین کیفیت و پرداخت سطح آن ها طی دو مرحله نیز، عواملی است که به شدت در کیفیت نهایی محصول تاثیر گذار می باشد. با نصب محصول توسط کارشناسان متخصص از لحاظ استحکام و کیفیت به شما تضمین داده می شود.

با توجه به قیمت و سبک محیط چه حفاظ یا نرده راه پله ای مناسب است؟

اصلی ترین سوال افراد در قدم اول انتخاب مدل آن است.برخی از افراد با توجه به سبک محیط و ساختمان خود اقدام به انتخاب طرح نرده می نمایند. اما اگر شما در انتخاب سبک و مدل و قیمت آن سردرگم هستید میتوانید از کارشناسان صنایع فلزی کاوه کمک بگیرید تا بهترین انتخاب را با توجه به فضا و بودجه خود انتخاب نمایید. تنوع و گوناگونی مدل های مختلف نرده های مدرن باعث پاسخگویی به انواع سبک های ساختمان و سلایق مختلف افراد شده است.

چگونه قیمت نرده حفاظ راه پله را استعلام و ثبت سفارش کنیم؟

شما می توانید با تماس با کارشناسان صنایع کاوه کمپانی و پس از مشاوره، مدل نرده ی خود را انتخاب کنید. صنایع فلزی کاوه با اعزام رایگان کارشناس برای بازدید از محل نصب و اندازه گیری دقیق ، برآورد قیمت را انجام داده و به شما اعلام می کند. در این مرحله شما می توانید سفارش خود ثبت نهایی کنید.

نرده راه پله قیمت

سوالات متداول

قیمت نرده راه پله چگونه محاسبه می شود؟

طراحی و محاسبه قیمت نرده راه پله نیاز به بررسی محل اجرای پروژه توسط کارشناسان صنایع کاوه کمپانی دارد پس از بازدید،محاسبه قیمت و ارسال پیش فاکتور انجام می شود

نرده های راه پله در چه مدل هایی تولید می شوند؟

صنایع فلزی کاوه کمپانی با سال ها تجربه و بهره گیری از مهندسان خلاق،متنوع ترین طرح های نرده راه پله را در انواع: مدرن،لوکس،فرفوژه و cnc را طراحی و تولید می کند

آیا ارسال به تمام استان های ایران دارید؟

بله انجام پروژه در تمام نقاط ایران انجام می شود

رنگ کاری نرده راه پله به چه صورت انجام می پذیرد؟

رنگ کاری به صورت کوره ای الکترواستاتیک انجام می شود و قبل از رنگ کاری اسید شویی انجام می شود تا پوشش رنگی یکدستی ایجاد شود

زمان مورد نیاز: 1 روز.

مراحل نصب

  1. تماس و هماهنگ کردن

    ابتدا جهت هماهنگی نصب همان روز تماس گرفته می شود.

  2. نصب حفاظ

    تیم نصب همراه با حفاظ ها در محل حاضر شده و فرآیند نصب را آغاز می کنند.

  3. لکه گیری

    بعد از نصب اقدام به لکه گیری قسمت های جوش داده شده می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">